الاثنين، 19 أكتوبر 2009

شكر

متشكر جدا يجماعة لكل واحد سأل عنى وانا مش موجود ..وبجد بحبكو جدا

هناك 44 تعليقًا:

(Joudy) يقول...

بتشكرنا على ايه يامحمد انت واحد من أسرة التدوين يعنى كلنا عيلة وأكيد لازم نسأل على بعض

دمت بكل الخير والسعادة

زهور الامل يقول...

انت بتشكرنا على ايه يا واد انت يا واد
اخص عليك
في حد يشكر اخواته علشان بيسالوا عليه

المهم انك تكون بخير ومتفائل كدة والنبي

انا يا سيدي اختك نونا

تحياتي

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ايه يا محمد

اخبارك ايه
ربنا يكرمك وتفضل منور معانا كده على طول
واعرف ان احنا اخوات وبلديات ياض
ربنا يسعد ايامك يارب
ومنتظرين جديدك ياعسل

مودتى

الحــ ــزين يقول...

(Joudy)
ماشى ياقمر
ومتشكر لتانى مرة
دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

زهور الامل
ماشى يابت هههههه قصدى ياقمر
بس متفائل دى صعبة عندى شويه
دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

عاشقة الأحزان
شكرا اوى ليكى
شكرا بجد
دومتى بكل خير

حروف يقول...

نورتني بلزيارة واسفه علي التاخير

حمدلله ع السلامة

حـــلـــم كـــان يقول...

على شكر واجب ولو انك انت اللى سالت عليا يخليك يارب وتسال عليا علطول

الحــ ــزين يقول...

حرروف
وانتى كمان منورانى ولا يهمك
الله يسلمك

الحــ ــزين يقول...

حـــلـــم كــــان
ان مسألتش عليكى أسأل على مين بس ياقمر..وبعدين اسمها لاشكر على واجب..
ومش مضطرة تقوليلى كدا علشان انا اخوكى
يارب ديما تبقى بخير
وتطمنينى عليكى

سندريلا يقول...

السلام عليكم/ كويس انك رجعت بسرعه وابدا حياتك وعشها صح وربنا يبعد عنك الشر وربنا معاك


تحياتى لك/ سندريلا

الغدوف يقول...

أتعلم أن سرمد الليل
يعقبه وضح النهار

وأن كساء الشتاء الأبيض
تحته زهر الربيع وباقة ألوان

أتعلم أنك إن بكيت اليوم
ستضحك غدا
إن حزنت لحظة .. تسعد حتما

أتعلم إن العسر الطويل
يتذيله يسر

أن الله جل وعلى يقول
وهو وعد وهو تعالى لا يخلف الوعد

"إن مع العسر يسرا "

تفائل .. ثم تفائل
ولا تجزع
ولا تيئس
تطلع إلى الله
تشبث بحبله المتين
إنه سينجيك
واخلق انت السعادة
كابر .. لتفوز

كن بخير
وأمل .. ويوم جميل

حـــلـــم كـــان يقول...

هتسيب الموضوع الاساسى

وتمسك فى الغلطه المطبعيه دى

وياريتها منى ده من الكيبورد

ده العشم والله انك اخويا

واخ جامد كمان

الشاعر الحزين يقول...

وحشتنى

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

اهئ اهئ حتى الكلمتين العاديين اللى مفهومش اى اكتئاب حسيت كلمة بحبكو اوى ياجماعه اك بتعيط وبتتشحتف:(
طيب متزعلش واحنا كمان بنحبك انت حلو انت جميله ,الله يخليك حلم حيااااااااااااااتى اشوفلك بوست بيضحك قبل مموت:(
الا صحيح انت ايه اللى مزعلك اوى كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الحــ ــزين يقول...

سندريلا
ربنا يخليكى ليا يارب
دومتى سعيدة

الحــ ــزين يقول...

الغـــــدوف
طبعا مش عارف اقولك ايه بجد
ربنا يخليكى ..كفاية الكلام الجامد والكتير ده
ربنا يخليكى ليا كتشكر بجد
دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

حـــلـــم كــــان
خلاص ياستى انا بس كنت باعرفك مش أكتر
ولا يهمك
وانتى كمان أجمد أخت
دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

الشاعر الحزين
....................................................................................................................متشوفش وحش

الحــ ــزين يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه
وحياة لا اله الا الله انتى ما ليكى حل
مش بقولك انى ببقى مستنى تعليقك عندى
بس عارفه انا كمان نفسى انزل بوست فريحى بس مش باعرف وتقريبا مش بضحك الا لما انتى بتيجى عندى .اه والله
دومتى بكل خير

غروب يقول...

اولا انا متشكره جدا لاهتمامك

وسعيده انك بترتاح في مدونتى

بالنسبه لعدم سؤالى فصدقنى انا كنت مشغوله جدا وكنت مكتئبه جدا جدا وده كان شئ ملحوظ في اواخر تدويناتى

عموما ان شاء الله يدوم التواصل

تحياتى

الحــ ــزين يقول...

غروب
متشكر جدا للزيارة
ويارب ديما
دومتى بكل خير

mimi يقول...

اللوك بتاع مدونتك جميل أوي عاجبني ... بس ياريت تثبت علي صورة واحدة للبروفايل علشان دي بتبقي زي بصمتك في الإمضاء ... ده رأيي

نورت تاني طبعا ..

كلمات الأغنية اللي انت كاتبها .. الحزينة في البوست اللي فات بتاعة مين؟

تحياتي

مهرة سالم يقول...

أن شاء الله تكون بخير حال

------ يقول...

اسفة على التأخير

بس بجد انا كنت فاكرة انى حطيتك فى القايمة

وكنت بستغرب انك مبتحطش بوستات جديدة

معلش دى عندى المرة دى ههههههه

ربنا يكرمك
ودايما انت الاحسن :)

Rosie يقول...

مستنينك ترجع قريب إن شاء الله......

حياه بلا عنوان يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
حمدالله على السلامه وان شاءالله تكون راجع وانت مرتاح ومنتظرين منك الموضيع
تحياتى

الحــ ــزين يقول...

mimi
ربنا يخليكى ياقمر على الزوق بتاعك ده .وحاضر اللى انتى شيفاه موفقك عليه طبعا..
بس ازاى مش عارفة دى اغنية مين ثومة طبعا

الحــ ــزين يقول...

نهــــــــــار
متشكر جدا للزيارة
دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

همســات عــلى ضــوء الــقمر
ولا يهمك ياقمر
انتى تشرفينى برحتك وفى اى وقت
المهم مش تتاخرى تانى

الحــ ــزين يقول...

Rosie
متشكر جدا لاهتمامك ياقمر
دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

حياه بلا عنوان
متشكر جدا ليكى وعلى الاهتمام
دومتى بكل خير

ابتسامة حزن يقول...

حمد الله على سلامتك
يلا مستنين مواضيعك الجامده
بس يارب تكون كلها امل وتفائل
لانى لفيت لفه كده فى مدونتك كل موضيعك فيها حزن

الحــ ــزين يقول...

ابتسامة حزن
اولا سعيد جدا للزيارة
ثانيا يارب بس تدوم
وياستى انتى تؤمرى اللى انتى عاوزاه
بس انتى تيجى عندى بس

mahasen saber يقول...

يمكن اكون مسألتش لأنى كنت غايبه شويه

بس لعل وعسى يكون غيابك سببه خير

الحــ ــزين يقول...

mahasen saber
يارب انتى اللى يكون غيابك سببه خير
ويارب ترجعى بالف سلامة
وعلى فكرة انا كنت سألتك سؤال وانتى مش جوبتينى عليه ؟صح

ليس فقيرا من يحب يقول...

الف حمد الله على سلامتك

يارب تكون بخير

بيطرية ومش بايدى يقول...

ياااااااااااااااااه
فينك يا محمدينو من زمان
وانا بقول برده المدونة بتاعتى مش منورة لحد دلوقتى ليه فى حد لسه مجاش اتارى الباشا الكبير غايب عننا ومظلم البلوجر كله بغيابه
حمد الله على السلامة
ونورتنا واوعى تغيب عننا تانى
انت فاهم يحسن هاضربك


اى اى
كابتن هو كله ضرب ضرب


خلاص ماشية اهو ماتزقش

بيطرية ومش بايدى يقول...

انت شيلت صورتك ليه ياد
الاولى كانت احلى ايه البتاعة اللى بتخوف دى
:))))))

اقول سلام
وحمد الله على سلامتك مرة تانية وتالتة ورابعة وخامسة وديلشيوووووون

الشاعر الحزين يقول...

هقولهالك تانى


بجد وحشتنى

غير معرف يقول...

عامل ايه يا محمد
سوري علشان مش بنزل نت
بس والله ظروف
طمني عليك
و يا رب متكونش زعلان
ريهام

موجة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ازيك يامحمد ياحزين
انا اسفة مسالش عليك الفرة اللى فا بس بجد غصب عنى
لكن انا كل جديد عندك اكيد كنت متابعاه بس مكنتش عارفة اسيب تعليق
لكن انا زعلانة منك اوى من اكتر من حاجة
لو صرحتلى اقولهم هبقى اسيبهم لك فى تعليق
لو مش هتصرحلى اقولها يبقى خلاص
دمت بخير

الحــ ــزين يقول...

متشكر ليكو كلكو وانا اسف على الغياب . بس والله ظروف ..متشكر ليكو وكلكو وحشتونى..................................وقولى ياموجة اللى انتى عاوزه تقوليه

الغدوف يقول...

آمر أخوي ..
وش كنت تبي مني في تعليقك عندي في المدونة
أنا حاضر باإللي أقدر عليه

قلبى يتمزق


hi5