الأربعاء، 18 نوفمبر 2009

وداع

مفجأة ساااااااااارة

انا جيت اقولكو وداع علشان كفايه بقا وترتاحو منى وكمان سامحونى لو كنت أخطئت لاى حد فيكو

بس القرار ده جه بعد تفكير عميق وبجد هو دا اللى لقيته أصح حاجة .......وبجد كنتو ونعم الاهل وياريت اى حد يعرف انو اى كلمة قلتها والله العظيم كانت من قلبى ...ومش بس هاعتزل المدونة وبس لاء النت كله

سلام ومحدش يزعل منى

هناك 8 تعليقات:

حنين القلب يقول...

طيب ليه الوداع
مدام مش عايز تتكلم او تكتب خد اجازة
من غير وداع ومن غير قفل مدونتك

ربنا يوفقك

زهور الامل يقول...

ايه يا محمد في ايه
طب ايه السبب يعني انك هتعتزل المدونة والنت كله

طب نهون عليك يعني
لو مخنوق من حاجة خد راحة فترة وارجع تاني
احنا مستنيينك وهنعتبر نفسنا ما شفناش كلمة وداع دي

noon kiko يقول...

كأنى مقريتش حاجه
هرجع والاقيك دونت والا هزعل منك خالص
:(

mahasen saber يقول...

هترجع تانى بس المره الجايه ان شاء الله بمدونه واسم اكثر فرحا

يعنى مثلا سعيد بدل حزين اليى بتقطع القلب دى


ايام مباركه عليك وكل عيد وانتا بألف خير

مي يقول...

بلاش الهروب ده مش عشان شوية زعل متسبنااااااااااش هى فرة وجتلكوا فرة تسيبوا التدوين
عالعموم هنستناك ترجع بالسلامة

الحــ ــزين يقول...

انا جيت علشان بس لازم احترم حق كل واحد فيكو وكل واحد ليه رد عندى
بس انا جيت اقولكو متشكر بس انا بجد
خلاص مبقاش ينفع انى ارجع وكمان عن قريب هاسافر بس امتى لسه مش عارف وياريت تدعولى ..وكمان فيه حد فى الخمس تعليقات انا فعلا زعلان منه فوق الوصف وفوق انى اقوله وهو عارف بس خلاص هو حط النهاية بس ربنا اللى عالم بالى فى القلوب ..
ياريت كل واحد يصدقنى وتسمحونى وكمان صدقونى انى بجد مبقاش فيه حاجة اسمها تدوين...ولو حد عاوز يقولى حاجة فى نفسه ليا دى ارقامى..0164375497
0172766866 ودا طبعا للناس اللى انا بمثل ليهم حاجة وعاوزين يتكلمو معايا كمان فيه ناس انا حاسس انى مش هافرق معاهم خالص سامحونى سلام

noon kiko يقول...

ياترى مين ده الوحش اللى مزعلك
قوللى انت عليه وانا اشدهولك من شعره


ايه ياعم مش كفايه علينا الجزاير هتبقا انت وهى

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

في انتظار الابداعات

قلبى يتمزق


hi5