الخميس، 30 يوليو 2009

أنا محتار

انا جيت انهاردة علشان اسألكو سؤال بس بعد ما أحكيلكو موضوع صغير
أنا كان ليا واحد صحبى وكان خاطب بس كل واحد فينا بيغلط كان بيعرف بنات كتير
وكنت ديما أقوله حرام عليك كده لغايه لما عرفت انه بيكلم واحده ووصلت لدرجة انها بتسافر وتيجى علشان تشوفه وكانت هيا تعرف انى صحبه وعرفت رقم موبايلى وبعدين انا حزرته وقلتله ابعد عنها وحافظ على كرمتها وكرامت خطيبطك
وفجئة هيا إتصلت بيا انا قلتلها ان هو خاطب وياريت تبعد ى عنه دا على اساس ان احنا اصحاب وانا خايف عليه وقلتلها انا زى أخوكى لو إحتجتى أى حاجة انا موجود وزى أخوكى وفعلا دا اللى حصل وبقينا إخوات وربنا شاهد على كلامى لكن هو ما بطلش يرن عليها وهيا برده مش بترد وللأسف جه اليوم اللى انا حصلتلى ظروف فيه وهيا كانت ترن عليا وانا مردش لآن أصلا أنا مش موجود مش موجود فى نفس الوقت هو كان هوا بيرن عليها ففاتحت عليه وكلمته قلها انتى ليه مش بتردى عليا قالتلها انا عرفتك على حقيقتك وصحبك قللى على كل حاجة هو طبعا صدق من غير حتى ما نتناقش وهيا لما قالتلى طبعا انا زعلت منها فا قلتلى ليه انتا زعلان إنتو فعلا شكل بعض وقفلت السكة فى وشى وخسرت الاثنين ومن الاول أنا المظلوم ......
جه وقت السؤال..
س.أنا ليه الناس كلها بتعمل معايه كده .علشان أنا حد وحش ومش شليف ولا حاسس بنفسى؟؟؟؟
ولا ياطرى انا مش استاهل ان حد يبقى كويس معايا؟؟؟؟
يارب خلى الناس تسبنى فى حالى وحيد ودا هايريحنى ويريتو يريحهم!!!!..

هناك 56 تعليقًا:

ضحكات الحياة يقول...

السلام عليكم

هو صراحة موقف صعب جدا

بس المشكلة مش فيك أنت

انت حاولت تعمل الصح بس اللى يعمل الصح فى الزمن ده يبقى وحش

المهم حاول نشحرلهم الموضوع كل واحدة لوحده و شوف النتيجة لو محدش تقبل

اعرف ان هم اللى خسروك مش أنت اللى خسرتهم

و يا رب أكون أفدتك

زهور الامل يقول...

السلام عليكم

اولا انا عايزة اقولك اني حصلي نفس الموضوع ده بالظبط وعلى ابشع كمان
وانت مش وحش هما اللي ناس وحشة وهما كمان اللي خسروك ومايستهلوش انك تعرفهم اصلا
اولا هيا ماعترفتش بالجميل اللي انت عملته فيها ومحافظتش على السر اللي انت قولتهولها وسببتلك مشكلة
وصاحبك ده انسان مش كويس لانه بيعمل شيء هو ميرضهوش لاخته وحرام عليه لان بنات الناس مش لعبة في ايده

انت المفروض تفرح متزعلش وهما اللي خسروك

تقبل رأيي ومروري

noon kiko يقول...

بص ياعم وانا اعذرنى هرغى كتير وفوق ما تتصور..البنت دى من الاساس مش كويسه..اللى تكلم ده وده..وتخون سر ده عشان تكسب بونط عند ده وتبان انها ضحيه تبقا تستاهل ضرب.......من غير ما اغلط فيها..
ثم انت مغلطتش..انت خفت على صحبك ولو صحبك ده عارفك فعلا وعارف شخصيتك مكنش يصدق واحده زيها...ثم يهمه رايها ف ايه..ومعقول يبيع صاحبه عشان واحده زى دى؟
احنا ف زمن اللى يعمل فيه الخير ينداس..فمتعملش خير ف حد..واظن صحبك ده عارف الصح من الغلط ومش محتاج رايك..
كان فى قصة اسمها دقه بدقه..ولو زدت لزاد السقا..عن واحد كان له اخت واحده وكان هيسافر بلد تانيه قام والده قال له انت هتروح بلد غريبه فحاسب انك تغلط وافتكر ان عندك اخت بنت ..واللى هتعمله ف بنات الناس هيترد فى اختك..طبعا الولد طمن والده وسافر..وف يوم دخل السقا وكان راجل عجوز متعود يجيب ميه لبيت الراجل ده..العجوز ده يعتبر يعرفهم البنت لما لقت السقا على الباب فتحتله لانها عارفه انه راجل عجوز..بعد ما ادالها الميه قام عمل حركه كده..ومشى..قامت البنت بكت وحكت لوالدها بعد ما رجع من بره..الاب استنى ابنه لما رجع م السفر وقاله انت عملت كذا مع واحده هناك..قام الابن استغرب ان والده عرف..قام والده حكى له حكاية السقا وقاله شفت :دقه بدقه يعنى واحده بواحده ولو زدت لزاد السقا يعنى لو كنت عملت مع البنت دى فى الغربه حاجه اكبر كان السقا عمل كده ف اختك..
صاحبك لازم يعرف ان الدنيا كما تدين تدان واللى هيعمله دلوقتى هيتردله ف اهل بيته..اخته ..امه او مراته
معلش رغيت كتير بس الحكايه تنرفز..
ثم انت مضايق نفسك ليه ..هو احنا مش ماليين عينك
احنا هنا اخواتك واصحابك..ولا منشبهش..اضحك ياعم ..انت مش غلطان انت بس ف دنيا غلط

الحــ ــزين يقول...

ضحكات الحياة

منشكر جدا للزيارة


وفقك الله

الحــ ــزين يقول...

زهور الامل

منشكر جدا ليككى

دومنى بخير

الحــ ــزين يقول...

زهره ربيعيه

دومنى بخير

ووفق الله

صمت الحنين يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اللى عملته دا هو الصح
واللى صاحبك بيعمله دا هو الغلط
ازاى يبقى خاطب ويتسلى ببنات الناس
حرام طبعا واكيد هو مش يرضى ان اخته يحصلها كده
وكان لازم يحصل حاجه زى كده تفوقهم
وطالما اللى انت عملته دا مش يغضب ربنا يبقى مش يهمك نظرة الناس ليك ايه اهم حاجه ان افعالك ترضى بيها ربنا وان شاء الله ربنا يكرمك وتقابل ناس كويسه يعاملوك معامله طيبه

جارة القمر يقول...

انت اللي حطيت نفسك في الموقف دة

كان لازم تقول لصاحبك انك قلتلها

وبعدين هي ماكانش لازم تعمل كدة

وطالما سابوك بسهولة ماتزعلش على حد ما بيستاهلش

احترامي

الحــ ــزين يقول...

صمت الحنين

شكرا جدا ليكى

يارب دائما موفقه

الحــ ــزين يقول...

جارة القمر

متشكر جدا للزيارة


دومتى بخير

(Joudy) يقول...

بصراحة انت كان قصدك خير ونيتك خير بس الناس اللى بتتعامل غلط ما كانت تقوله عرفت الحقيقة وخلاص لازم صاحبك قالى ولا يهمك مش مشكله اكيد مش انت الخسران واعمل الخير وارميه البحر بكره هيشكروك لأنك كنت بتعمل لمصلحتهم

دمت بكل الخير والسعادة

Rosie يقول...

شوف هو الغلط فى الموضوع من أوله..المفروض بعد ما قلتلها الحقيقة متكلمهاش تانى خلاص لأن ملهاش لازمة..و قبل كل ده لو هو صديق وحش يبقى مينفعش يبقى ليك صديق..لأنك من الواضح انك مش قادر تغيره لللأحسن..فكده هى يبقى ليه تأثير سىء عليك..أصل اللى بيخطب ده المفروض كأنه أده وعد بالخلاص لو بيكلم واحدة تانية فى الخطوبة هيعمل أيه بعد كده..أنت ظلمت نفسك بوجودك مع الناس دى..

وردة يقول...

اسمحلي اتكلم معاك بصراحة شوية
الموضوع مش انت ليه بيحصل فيك كده
ولا مين الغلط ومين الصح
اكيد كلنا بنغلط
يعني صحبك غلط لما صاحب وهو خاطب واكيد ربنا مش حيباركله
وبدل ما يفرح ان البنت بعدت عنه لاء زعل منك علشان افتكر انك بعدتها عنه
والبنت غلطانة لانها بمنتهي السهولة بتكلم شاب وبتقابله واخدت رقم صاحبه وبعد ما سابت واحد كلمت التاني عادي جدااا
اما انت في الاول كنت صح لما نبهت صحبك وانو يبعد عن مصاحبة البنات
وكنت صح لما عرفت البنت الحقيقة
اول الغلط لما بدأت تتفاعل مع البنت وتكلهما وتكونو علي اتصال
اكيد حيتفهم انك بعدتها عن صاحبك علشان تأخدها منه وده طبعا مش الحقيقة انت كنت عاوز تكون اخ ليها
انا زعلت منك لما قولت انا خسرت صاحبي وخسرتها
بالعكس
انت ربنا نجاك من صاحب اخلاقه مش كويسة
يابني ده بيخون خطيبته اللي حتكون مراته يعني اقرب الناس ليه
يبقي سهل عليه انه يخونك في يوم من الايام
حتي البنت المفروض متفرقش معاك خالص
احمد ربنا انها بعدت عنك بدل ما كانت عملتلك مشاكل اكبر مع صاحبك او اللي كان صحبك
انت انسان كويس جداا
حاول تختار اصحابك صح
هو ده غلطك
سوء اختيار الاصدقاء
ياريت متزعلش من صراحتي معاك
اعتبرني اختك الكبيرة وبنصحك
ربنا يوفقك ويكرمك بالخير دايما
سلام

مرايتى يقول...

السلام عليكم
على فكره انت غلطان ومش غلطان
غلطان إنك بعد ما رضيت على البنت دى وقلت لها حقيقة صاحبك فضلت تكلمها ذى اختك بيتهيا لى الى كانت بتعمله ما يخليكش تتعامل معاها على انها اختك انت ترضى لاختك كده انت عملت الى عليك وخلاص تنهى الموضوع معاها معلشى انى بكلمك بصراحه بس ده الصح
وكمان غلطان انك تزعل من الى صاحبك عمله هى قالته له ايه يزعله انك قلت عليه انه خاطب مش دى الحقيقه خلاص هو فهم غلط حاول تفهمه الصح ولو ما سمحلكش ما تزعلش عليه انت كده ما تبقاش غلطان بالعكس انت راعيت حق الصداقه ومش عاوزه يعمل حاجه حرام وما تزعلش عليها لو انك شايف انها تستاهل ازعل !!!!!
هون على نفسك وياما بيحصل
ربنا ينور قلبك ويفرحك

سندريلا يقول...

السلام عليكم/عزيزى اللى حصلك ده انت عشان كويس من جواك عشان كده خفت على البيت وقولتلها وكمان خفت على صحبك وشعور خطيبه صحبك بس دلوقتى الدنيا بقت بالشقلوب اللى بيعمل الصح بيبقى غلك وانسان وحش بس اكيد فى ناس زيك وبتحب الصح ومتزعلش انت مش وحش واكيد هيجى اليوم وزميلك هيعرف انك كان نيتك خير عشانه مش اكتر



تحياتى لك/ سندريلا

الحــ ــزين يقول...

(Joudy)

متشكر للزياره

وربنا يوفقك وصدقينى أنا ديما باعمل الخير وأرميه البحر

دومتى سعيده

الحــ ــزين يقول...

Rosie

معلش سامحينى إنى كنتى قاسيه عليه أوى أو مش فاهمانى أنا مش بعرف أسيب أى حد فى الوقت الصعب حتى لو الحد ده أنا مش باعرفه أصلا سامحينى هو ده كان قاصدى لآن هيا كان ظروفها فى الوقت ده كانت صاعبه ؟أوى وعلشان كده وقفت جمبها

متشكر للزياره
دومتى سعيدة

الحــ ــزين يقول...

وردة

أنامعاكى فى كل كلمة قولتيها عدا ابنى واختك الكبيرة
ومحسيسانى إن انتى عندك 300 سنة ليه بس كده على العموم انتى قمر واختى ...........بس الصغيرة دومتى سعيدة أراكى دائما بخير

الحــ ــزين

الحــ ــزين يقول...

سمسمه

إنت مش فاهمة سامحينى

البنتدى كانت حالتها صعبة أوى وعلشان كدا أنا وقفت جمبها بس هو دا الموضوع

متشكر للزياره دومتى بكل خير

الحــ ــزين يقول...

سندريلا

متشكر جدا ليكى وعلى كلامك الحلو

انتى اللى حد جميل ويستاهل كل خير

دومتى سعيدة

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

تصرفك مش غلط
بس انت اتصرفت بحسن نية
المفروض كنت حزرته وقلتله لو ما قلتلهاش انا هقولها وتكون واضح معاه
ولما كلمتك كنت قلتله انها كلمتك وانك قلتلها
الموضوع ده حصل معا بس انا كنت صحبتها
والموقف ده حصل معاها هى وهى تفهمت الموقف ومكلمتهوش تانى

الوضوح والصراحة أقصر الطرق لأى شئ

سعدت بزيارتك واتمنى تكرارها
تحياتى لك
شيمو القمر

Zinab Mohsen يقول...

والله انا حاسة بموقفك وسؤالك ده ...
لأنه حصل معايا حاجات زي دي كتير ...
وكنت بسأل نفسي نفس السؤال ...
خصوصا اني مريت بوقت حتي لا أب و لا أم موجودين علشان يحسوا بيا ويفهموني ويحبوني ويبقوا كويسين معايا زي ما انت بتقول ...
لأن هيا الدنيا كدة ...
وساعات ربنا مش بيرزقنا الرزق ده ...
سبحانه وتعالى فهو مقسم الأرزاق ...
و تأكد إن زي ما ربنا خد منك الرزق ده ( رزق إنك ماتلاقيش حد يفهمك ويبقى كويس معاك ) فتأكد إنه هيعوضك في حاجة أكبر وأحسن ...
ومتزعلش على حد أو عشان حد ...
في النهاية البنت وصاحبك هما اللي غلطانين ...
حاول بس تفهم صاحبك علشان متخسروش ...
ولو مرداش يفهم ...
متزعلش نفسك ..
لأن ربنا أكيد هيعوضك ...
معلش طولت عليك ...
بس أتمنى نبقى على تواصل ...

الحــ ــزين يقول...

شيماء جمال(شيمو القمر)

متشكر للزياره ياقمر
وطبعا لازم هاتتكرر

الحــ ــزين يقول...

Love Is Life

متشكر للزياره ياقمر

ويارب ديما موفقة

ولازم ان شاء الله هايكون بنا تواصل

قلب امراه يقول...

عزيزي الحزين
اول زياره لمدونتك الجميله واحساسك الرقيق
قرات الموقف الي حصل معاك وانا حاسه انك مكبر الامور شويه يعني هو موقف بيحصل كتير مع كل الاصدقاء المخلصين والي بيهمهم الوضوح والحقيقه
والي بيعمل خير بنيه صافيه ميخفش ابدا لان ربنا حينصفك بالنهايه
ومتزعلش اذا كانوا مش فاهمين موقفك صح ومقدرين الي عملته حيجي يوم يفهموا الحقيقه
ولا يهمك ولا تزعل نفسك مدام انت صح
حبيت اشاركك رايي
يا رب تكون دايما بخير
دمت بحب

الحــ ــزين يقول...

reem

معلش منا برده زيك احساسى عالى

لو مش هانكون مكبرين هانحس اننا مقصرين
ولا ايه دومتى عاليه المشاعر ويارب دائما سعيدة

الحــ ــزين

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

ممكن اعرف انت زعلان ليه؟؟
هى اصلا متستهلش انك تزعل عليها وهو اكيد فهم موقفك غلط كان لازم تقوله انك قولتلها بدل اللخبطه دى..
اول زياره ولن تكون الاخيره ان شاء الله:)

الحــ ــزين يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

اللى مزعلنى انى ديما باعمل الخير وملقيش غير الشر ليه هو ليه كدا فى الدنيا وياريت الناس بتسبنى

معلش انا كدا

دومتى بخير ان شاء الله لازم هيكون بنا تواصل

مي يقول...

ازيك يا جميل على فكرة انت مش غلطان انت كويس وصادق من جواك انت حبيت تحذر البنت لانك بتتقى ربنا
وصحابك ده محترمش خطيبته اصلا فما بالك بصاحبه انت متزعلش عليه بالعكس
انت جميل من جواك بجد وصادق مع نفسك وده دلوقتى بقى حاجة نادرة
تحياتى ليك يا قمر

سمكه واحده يقول...

لا يابني انت صح
اولا انك نصحت زميلك ده ازاي واحد خاطب ويعرف بنات اكيد ربنا مش هيارك له طبعا
وازاي بنت تتكلم مع شاب مفيش بينه وبينها اي حاجه رسميه
كمان متزعلش مني غلطتك انك لما هي عرفه رقمك تجاوبت وبقيتوا اخوات والكلام ده
لا طبعا انت كنت نصحتها وبعدت عشان محدش ياخد فكره مش تمام او صحبك يفكر انك عملت كل ده عشان نفسك
اي نعم نيتك سليمه
بس بردو ميمنعش انك كنت صدتها من الاول
انت حذرتها وخلاص
ولا تتصل بيك ولا تتصل انت بيها
وكل واحد يروح لحاله
عموما ديما في حياتنا مواقف وبنتعلم منها
ومتزعلش نفسك انت كنت صح
انت معملتش حاجه غلط
هما النموذجين اللي صدفوك هما اللي كانوا غلط
مش انت
وربنا يصلح الاحوال
وكل سنه وانت طيب
بقلك ايه؟
رمضان كريم
تقبل مروري

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم


محمد
وحشتنى قووى خالص
كل سنه وانت طيب ياجميل

وطبعا انت عارف رئى

مودتى

موناليزا يقول...

هقول رايى ومن غير زعل
سيادتك غلطان
اولا:لما اديتها رقمك وعرضت عليها انكوا تكونوا اخوات لان اصلا مفيش حاجة اسمها علاقة كده وده مايختلفش كتير عن علاقتها بصاحبك ده لو انت كنت مستحرم علاقتها بصاحبك من الناحية الدينية ومش بس مضايق عشان هو اصلا خاطب
ثانيا: لانك خنت صاحبك لما عرفتها من غير ماتقوله

سارح فى ملكوته يقول...

متفهمة موقفك جيدا ولكن هناك كثير من النقاط التى لم تكن جاذم بها
انصحك بالابتعادعن هذه الشاكلة من الناس والمواقف المعقدة والغير سوية
واخيرا ادعوا الله لى ولك بان يرزقنا الصديق الحق الذى يكون عونا معنا على الدهر وليس العكس
تقبل مرورى
ومع خالص تحياتى

فراشة يقول...

اولا انا مبسوطة بوجودى فى مدونتك جدا

نيجى بقه لموضوعك
كتير مننا بيتعرضوا لسوء الظن والفهم الخطأ وبيكون ساعتها الواحد حيتجنن عشان يثبت انه مظلوم وخصوصا لو كان ده لاعز واقرب حد او صديق

يعنى هون عليك وماتفتكرش انك لوحدك
بس ممكن تكون الظروف دايما جايه معاك بالغلط
وممكن تكون انت نفسك بتتصرف صح بس بيدخل الخطأ فى بعض تصرفاتك يضيع كل الصح اللى عملته

يعنى مثلا انت حاولت تبعد البنت دى عن صحابك خوف عليه وخوف عليها برده
بس اللى كان لازم تعمله وتصر عليه هو قطع العلاقة نهائيا بهذه الفتاة
انت مش ناوى تحبها وصحابك قدر يبعد عنها فكان من الضرورى انها هى كمان تبعد وكمان فى حاجه تانيه كان لازم تصارح صحبك باللى حصل
عشان يعرف انك عملت لمصلحته
وبكل بساطه الموضوع كان حيعدى وكل شىء واضح وصريح

بص يا حزين عايز تعيش مرتاح فى الدنيا اللى احنا فيها عليك بالصدق والصراحه حتى لو حتزعل اقرب الناس ليك بس لما يزعلوا من الحق انت ساعتها مش غلطان
وهما بعدها حيقدروا صراحتك وصدقك وحيعرفوا ان تصرفك ده من حبك ليهم
بس مش حوصيك انك تختار الطريقة والاسلوب اللى تصارح بيه وتتكلم بيه

على فكرة ابعد تفكيرك عن انت دايما غلط او انك خلاص تعبت من حياتك او انك مظلوم
كل ده منه ربنا يبعده عننا (الشيطان)
ريح دماغك خالص وقرب من ربنا ودايما استشيره فى كل تصرفاتك
ادعيه والجأله
مهما كانت المشاكل والمصائب كبرت ام صغرت هو بس اللى عنده حلها

معلش انا طوت عليك
بس بجد مبسوطة بوجودى جدا فى مدونتك

وعايزة اقولك ان اسم مدونتك حلو قوى لانى بمووت فى الحصنة

تحياتى

الأميرة ميرا يقول...

السلام عليكم
اهم ما في الموضوع ان تكون متأكد ان اللي انت عملتوا هو الصح
مش مهم نتيجته كانت ايه
والغلط منهم هما الاتنين
انت عملت اللي المفروض كان يتعمل
ومتخليش موقف زي دة يمنعك من انك تعمل الصح تاني
خوفا من النتيجة
وهما اللي خسروك مش انت اللي خسرتهم
تحياتي

سمسم/سما يقول...

السلام عليكم
اول مرة ازورك وان شاء الله مش الاخيرة
حلوة الفضفضة دي
والموقف صعب جدا لما هو سدق الكلام
من غير ما يسالك
بس اسمحلي اقلك
هو مش صاحبك بجد
لو كان صحبك مكنش سدق عليك كده
الصاحب الحقيقي عمرو ميكون كده
والاصحاب بيتعرفو بالمواقف
ربنا يرزقك الصاحب الي بجد
تحياتي

الحــ ــزين يقول...

مي

متشكر جدا للزيارة ياقمر ومتشكر على الكلام الجميل ده

دومتى قموره
هههههههههه

الحــ ــزين يقول...

سمكه واحده

متشكر للزيارة ياجميل والله بجد متشكر ليكى كمان على الزيارة

دومتى سعيدة

الحــ ــزين يقول...

عاشقة الأحزان

انتى الاكتر والله

بس انتى ليه مش بتسالى

وانتى برده عارفة انا عاوز أقول ايه

ههههههههه

الحــ ــزين يقول...

موناليزا
اولا لازم ازعل لان انتى ظلمتينى

لان مش اللى عطيطها رقمى دا كان صحبى بيكلمها من على تليفونى وبكده عرفت الرقم

ثانيا كانت حالتها صعبة جدا ولو اى حد مكانى كان لازم يوقف جنبها ولو مش عملت كدا فى الموقف ده كان كلو زعل منى وقالو انت استغلالى زى صحبك زى ما قلتلى هيا باظبت

اوعى تزعلى

اتمنى دائما الزيارة والتناقض

ههههههههه
دومتى بخير

الحــ ــزين يقول...

سارح فى ملكوته

متشكر جدا على زوقك ومتشكر بجد للزيارة

دومتى مبدعة

الحــ ــزين يقول...

فراشة

بجد صدقينى بجد مش عارف اقول ايه بس كل اللى عاوز اقوله ان انتى حد جميل اوى بجد والله وومش مجملة بجد انا سعيدللزيارة

دومتى فراشتى

ههههههههه

الحــ ــزين يقول...

الأميرة ميرا

متشكر للزياره ياقمر

دومتى بخير

الحــ ــزين يقول...

سمسم

متشكر جدا ليك اتمنى دائما الزيارة

دومت مبدع

سلمى يقول...

السلام عليكم
اسفه لو كان كلامى حيكون قاسى شويه
لكن من البدايه انت غلطان
انتا نصحته قبل النصيحه قبل مقبلش براحته دى حاجه ترجعله
لكن تكلمها وهى تكلمك وهو يعرف كل ده مكنش المفروض يحصل
حصل خير هو مسيره يرجع وحاول توسط حد بينكم
دمت فى سعاده

الحــ ــزين يقول...

سلمى

اولا متشكر للزيارة لكن لازم تعرفى ان الانسانة دى كنت بتكلم معاها وهو كان عارف لانها كانت بتسألنى عليه ديما وكمان هو كان بيتهرب انا من الاول فى موقف غلط وغريب وفى النهايه غلط

على فكرة انا عمرى ما كنت سعيد

دومتى انتى سعيدة

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين

ياجماعة معلش سامحونى واعزرونى كتير قوى منكو بيقولو انى انا الى غلط ليه وانا من الاول انا اللى فى موقف أكاد أحسد عليه إثنين بيعملو انهم بيموتو فى بعض ورضيين بكده وانا فى موقف ان هيا اختى وهو اخويا اعمل ايه وازاى انا غلطان !!!!!!!!!!!!!!! لكن قد نفذ صبرى ولم يعد بوسعى الاحتمال فاض بيا زى ما الناس بتقول وقلت لنفسى فين الضمير والخوف من ربنا لازم تكونو فاهمنى اكتر من كدا بالله عليكو

دومتو بكل خير

الحــ ــزين

الحــ ــزين يقول...

دى ليكو كلكو

Zinab Mohsen يقول...

اذيك يا حصان يا أسود ؟؟؟
على فكرة أنا بحب الحصان الأسود جدااااا ... :D
انت لسة محتار ليه ؟؟؟
فين جديدك ؟؟؟

الحــ ــزين يقول...

Love Is Life

ان شاء الله فيه جديد ان بس مستنيكى تيجى وكدا ها هههههههههههههه
دومتى بخير

على فكرة انا بجد ببقى سعيد لزيارتك

وردة يقول...

ازيك اخبارك ايه
يارب تكون بقيت احسن
كل سنة وانت طيب
رمضان كريم
سلام

الحــ ــزين يقول...

وردة

انا كويس انتى اللى عاملة ايه
وانتى طيبة افتكرى انا عاوز كونافه
هههههههههههههههه


دومتى سعيدة

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتنى قووووووووووووى

كل سنه وانت طيب يا بيبى وربنا يجعله رمضان سعيد علينا وعليكم

وربنا يكرمك وما يحرمنيش من سؤالك عنى بس بجد كنت تعبانه اليومين اللى فاتوا
ولسه والله يا بيبى تعبانه شويه
المهم انا كويسه مش تقلق عليا خلاص

والبوست ده مخصوص للبنات يعنى مش للشباب
وانت عارف انت فين ياقمر ومكلبش جوه جوه كمان
يلا عاوزين جديدك
رمضان كريم
انوسه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

http://nosaelnosakwanosa.blogspot.com/

دى مدونتى التانيه منتظراك تعلق فيها
يلا سلام بيبى

غروب يقول...

الاول صباح الخير وكل سنه وانت طيب

ثانيا معلش لازم اقولك ان يا ترى بتتكتب كده


ثالثا :

قريت بطاقه تعريفك والبوستس ومعرفتش مين حضرتك او تعرفنى منين اصلا؟

جيت سبتلى رساله تقولى انا اعرفك كويس

ممكن اعرف منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الحــ ــزين يقول...

غروب

انا أعرفك عادى ان انتى صديقة حد اعرفة مش اكتر


ربنا يوفقك انتى زعلتى لما قلت انى اعرفك

قلبى يتمزق


hi5