الأربعاء، 22 يوليو 2009

اعتذار

إعتذار
معلش ياجماعة سامحونى مضطر ابعد شويه عن المدونة أصلى تعبان نفسيا شوية معلش أعذرونى
بس أنا ديما موجود على ألاميل ده yahoo.com @blak_hors7777
,ودا تليفونى وياريت محدش يزعل منى ولا يفهمنى غلط بالله عليكو وطبعا كل واحد ربنا الاعلم بيه
0172766866

هناك 7 تعليقات:

noon kiko يقول...

حاولت بالفعل اضافة اميلك بس على ما يبدو ان الاميل مش صح..بس انا كنت فعلا حابه افهمك ان الحياه فيها الف وجع هيقابلك بس مش هيكسرك..
احلى حاجه شدتنى..
مهتم بكل حاجه بس مفيش حاجه مهتمه بيا
يااااااااااااه اقرب وصف ليا

غير معرف يقول...

اوعى تقول علىنفسك فاشل زى ماهو مكتوب فى البروفايل
كنت عامل المدونه تفضفض ومعظمنا عملها لنفس السبب
فضفض واحنا معاك
جرح واحد ينقسم على الكل هيدووووب
ارجو ترجع وتطمنا عليكى لان مش كلنا ممكن نطمن عليك بالتليفون او الايميل

واحده اختارت تكون اختك
تحياتى

الحــ ــزين يقول...

غير معرف يقول


أنا متشكر جدا ليكى بس صدقينى أول مرة أشوف حد عايز يقرب منى ودى حاجة أنا مستغرب منها اوى وعلشان كده أنا بقولك أنا متشكر جدا للمجملة الرقيقة دى وعلى فكره أنا اللى أتمنى أكون أخ ليكى لآن انتى الحد الوحيد اللى حس بيا من دون مجملة
يارب تكونى ديما بخير

الحــ ــزين

الحــ ــزين يقول...

زهره ربيعيه
متشكر جدا ليكى إنتى حد فعلا جميل وربنا يوفقك ديما

وعلى فكرة الاميل صح جربى تانى لو حابه تجربى

متشكر ليكى
الحــ ــزين

غير معرف يقول...

انا برضه الغير معرف
تعرف سبحان الله دخلت مدونتك بالصدفه بس ان شاء الله مش هسيبها
ومن النهارده انا اختك الكبيره لانى فعلااكبر منك بكام سنه

وعشان كده مينفعش تشكرنى لان الاخت طبيعى تحس باخوها وتقف جنبه واكيد هتفرح اوى لما تلاقيه فى احسن حال
بس ليه بتقول محدش عايز يقرب منك مش يمكن انت مش عاطى لهم فرصه يمكن خايفين يحسوا انهم بيتطفلوا عيك
تعرف انا اختى دايما لوحدها وبتمنى تسمح لى اقرب منها ومش عاطينى فرصه
عموما هاجى تانى واشوف ردك
انا الحمد لله بخير وكل ما ادخل نت هاجى جرى اطمن على اخويا
اختك

الحــ ــزين يقول...

غير معرف

أنا فعلا مس عارف أقول ايه أنا مقدر فعلا انتى قد ايه حد جميل بس سامحينى ازاى هاتكونى أختى وأنا أصلا مبقاش عندى ثقة حتى فى نفسى أنا أتمنى ان انتى فعلا كنتى تبقى أختى بس فى نفس الوقت ياريت تقدرى شعورى بالخوف وبكل حاجة مش لاقيها حتى فى أقرب الناس ليا ازاى هايكون عندى ثقة فى أى حد أنا فعلا أسف

الحــ ــزين

وردة يقول...

ربنا يصلحلك حالك
ويزيل همك ويفرج كربك
سلام

قلبى يتمزق


hi5