الاثنين، 12 أكتوبر 2009

معلش اعزرونى

أنا اسف هابعد شوية انا اسف مضطر
وحبايبى واللى كانو طلبو التليفون و الميل بتاعى .....
0172766866

هناك 16 تعليقًا:

شوكولاتة يقول...

يارب يكون السبب اللي هايبعدك عنا خير ولو كنت لسه مخنوق حاول تقرب من ربناأكتر وأعرف الحاجة اللي بيضايقك وأبعد عنها ولو مضايق من حال الدنيا زي ماأنت بتقول كده إحنا فيها زوار يعني ماتستاهلش إننا نزعل عليها

ويارب الغيبة ماتطولش
تحياتي

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين
متشكر جدا ليكى
دومتى بكل خير

زهور الامل يقول...

يارب يكون المانع خير يا محمد
وياريت مطولش في الغيبة
علشان انت بتوحشنا
وفك كدة وخليك فريش
بس اوعى الشوذ بتاعك يوقعك
ههههههههههههه

تحياتي يا قمر

mimi يقول...

هوا أنا أجي أزروك ألاقيك هتمشي؟

ليه فيه إيه؟

خير

طيب انا قريت اخر بوستات ليك ومش فهمت حاجة

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yasmina يقول...

انا مش هقول
لا ماتغيبش وكدة يعنى
لان دى بتبقى ظروف غصب عننا
يارب ما تكون الظروف جامدة شوية
ويكون خير ان شاء الله
وترجع بالسلامة
ومستنيين البوست القادم
قريب باذن الله
سلام

noon kiko يقول...

كنت جايه اشكيلك وحدتى واقولك اد ايه موجوعه..اد ايه حاسه بغربه اوى
بس لقيتك امر منى
يالا مشش مكتوب لحد ياخد اللى عاوزه
وانا اكيد زيك من الناس اللى مش مكتوبلهم يفرحوا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مممممممممممم

مالك يا محمد
ايه ليه تيعد عن الناس الحلوة دى
مش قلنا الحياة مش مستهله

ويعنى انت تعقلنى وانت عاوز اللى يعقلك
على العموم ياريت متعدش كتير وخليك قريب
احسن من العد لانك كده ممكن تتعب اكتر
ربنا معاك
ومنتظرة اخبار كويسه عنك ياقمر
دمت فى حفظ الرحمان
مودتى
انوسه

yoyo يقول...

يارب يكون خير يارب

اعتبرها فترة هدنة تعيد فيها ترتيب افكارك و ترجع لنا بالف سلامة مرة تانية
مش تخلى الحزن و الحالة دى تسيطر عليك
هى الدنيا كدا دايما علينا تقسى و احنا لازم نتعلم منها و من قسوتها

فى انتظارك دوما
دمت اخى بالف خير و سعادة
تحياتى
يويو

(Joudy) يقول...

يارب يكون خير وترجع بسرعة لمدونتك بألف سلامة

دمت بكل الخير والسعادة

سندريلا يقول...

السلام عليكم/ انا جيت اهو عشان ازورك بس مش لقيتك بس يارب سبب غيابك يكون حاجه كويسه وبجد انت منورنى كتير فى البوست بتاعى ومستنينك ترجع بسرعه يلا بقى تعالى هههههههه


تحياتى لك/سندريلا

غير معرف يقول...

صديقي الحزين ...
ابعد الله عنك الحزن ...
لو تأملت الحياة بمنظور أخر لوجدتها أجمل ...ولو تركت ان تركز على الامور البسيطه والضيقه في حياتك فسوف تسعد حتما ...
ابتعد عن كل مثير للحزن واخلق حياة اخرى بعيده عن مصادر الالم من المقربين والاصدقاء ...
ارحل بعقلك بعيدا عنهم ...وتوسد القرأه اكثر ..وتأمل الطبيعه وخلق الله ..وتأمل في السماء اذا ضاقت عليك الارض بما رحبت ..وتأمل الشمس رغم حرارتها والمها الا انها تشرق من جديد لتبعث الامل في نفوسنا ...

ياصديقي لست الوحيد من يعيش ظلم الحياة والناس فهذا العالم مليء بما الله به عليم ...
تقرب الى ربك ..واصرف عنك سلبياتهم التي ترهقك وتخلق منك انسان مهزوز من الداخل ..ثق بنفسك وبقدراتك ..واسعد بما وهبك الله به ...ويكفيك حب ابيك وامك ..واما ما سواهم فهو حب ذاهب الى الزوال ...
اتمنى ان ترسم الفرح على قلبك ...وتبتسم ..
فكاتبت تلك الكلمات تمر بظروف امر من ظروفك واشد منها ...ورغم ذلك ابتسم لعل الله يجعل بها خيرا كثيرا ...

اللهم اني اعوذ بك من الهم والغم والحزن ...واسأله ان يفرج عنك ..
ويجي يوم نلقى المدونه من اللون الاسود الى اللون الابيض الدااخلي من قلبك ...
اتمنى ذلك من قلبي ..
تحياتي لك ...(:
اختك
ذات ..

حياه بلا عنوان يقول...

السلام عليكم
انا اول مره ادخل المدونه بصراحه وشيفها ان فيها موضيع حلوه هى حزينه قوى بس ده طبيعى دلوقتى مع كل واحد
بس ان شاءالله تتعدل مع الكل وبدعى ربنا ان لو فى اى حاجه جواك ربنا يقدرك وتقدر تنساها يارب
وان شاءالله ترجع للمدونه بالسلامه
تحياتى

ايمان روحي يقول...

انشاء الله هترجع يامستر
وتكون احسن
تحياتي

osha يقول...

يارب يكون خير انا بقالي كتير مش دخلت برضه بس لقيتك كاتب كدة يارب يكون خير .... طمني عليك ياجميل

الحــ ــزين يقول...

يجماعة بجد متشكر جدا ليكو علشان بجد حسيت انكو اهلى وبتسالو عنى بجد انا بحبكو جدا ..بجد انا بحبكو اووووووووووووووووووووووووووووووووووى ربنا ما يحرمنى منكو ابدا

القلب الطيب يقول...

ربنا يحققلك كل اللى بتتمناة حتى لو كان الحلم الجميل اللى حلمتة دة مع الانسانة اللى بتحبها وكمان هى اكيد بتتمنى دة منك عشان محدش يشوف حد بيحبة كدا وبيتمناة كدا ومش يبقى هو كمان بيتمناة فربنا يحققلك كل اللى بتتمناة يارب

قلبى يتمزق


hi5